La crítica del públic: Núria Vidal Roberto

Un documental únic i molt recomanable


Vaig nèixer a Reus i actualment visc a Calonge. Ambientòloga
de professió i molt encuriosida en la manera com la web 2.0
està transformant la nostra societat.
TWITTER: @nvidalroberto
Una llàstima que els mitjans parlin tan poc de ‘141 dies’. En primer lloc dir que és una llàstima que aquest documental no hagi tingut més difusió, jo no en tenia ni idea de la seva existència fins que em va aparèixer per Twitter. Documental autofinançat, autoproduït i autodistribuït, això em va agradar i vaig decidir mirar-lo.

La pel·lícula sorprèn. Un cop vist, vaig quedar gratament sorpresa, el documental mostra sense cap tipus de complexe la política per dins, els protagonistes es mostren tal com son. És realment sorprenent que els realitzadors hagin pogut tenir aquest tipus d'accés al procés de creació del nou partit polític. Albert Fuguet explica que mai se’ls van prendre seriosament, “pensaven que érem uns aficionats”.

Mai s’ha vist res semblant. Està molt ben fet i muntat, et permet entendre a la perfecció com és la política catalana i fa una mica de resum històric molt pedagògic, la veritat és que és un documental únic, mai s’ha vist res semblant, i molt recomanable.

Es pot veure com una iniciativa popular és dinamitada per polítics i personatges amb poder mediàtic. El material gravat i els comentaris dels protagonistes parlen per si sols.






                        



Continguts relacionats:

Una pel·lícula GENIAL i excepcional



Una pel·lícula que no s’ha fet mai abans




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada